Voorstellen! - Reisverslag uit Bemmel, Nederland van Joelle Rikken - WaarBenJij.nu Voorstellen! - Reisverslag uit Bemmel, Nederland van Joelle Rikken - WaarBenJij.nu

Voorstellen!

Door: Joëlle Rikken

Blijf op de hoogte en volg Joelle

01 Juli 2014 | Nederland, Bemmel

Hallo,

Mijn naam is Joëlle Rikken en ik ben 15 jaar. Ik zit op het OBC de Heister in Bemmel en na de zomervakantie ga ik over naar 4 VWO tweetalig. Ik woon in Bemmel met mijn ouders en broertje Brian en ik ben 1 van de gelukkigen die mee mag volgend jaar naar Zuid-Afrika!

In mijn vrije tijd doe ik heel veel verschillende dingen, vooral met vriend(inn)en of familie! Ook vind ik muziek luisteren en naar feesten gaan heel leuk en ik speel hockey, wat echt mijn sport is. Ik speel het nu al 7 jaar en ik hockey ongeveer 3 keer in de week (2 trainingen en 1 wedstrijd).

Afrika heeft me eigenlijk altijd al aangesproken en dit was de kans om hier heen te gaan. En die heb ik ook gepakt! Samen met een leuke groep gaan we volgend jaar naar Zuid-Afrika waar we heel veel verschillende dingen gaan doen. We krijgen te maken met de Emil Weder High School, wat ligt in het dorpje Genadendal. Dit ligt in de West-Kaap van Zuid-Afrika, redelijk dicht bij Kaapstad. Ik heb er nu al heel veel zin in en kan niet wachten!

Op deze reisblog zal ik dingen schrijven over de voorbereidingen en over de reis zelf!

Liefs,
Joelle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bemmel

Joelle

Hallo, Ik ben Joëlle Rikken en ik ben 15 jaar. Volgend jaar ga ik naar Zuid-Afrika voor twee weken met een grote groep leerlingen en leraren!

Actief sinds 30 Juni 2014
Verslag gelezen: 600
Totaal aantal bezoekers 4930

Voorgaande reizen:

21 Februari 2015 - 08 Maart 2015

Zuid-Afrika

Landen bezocht: