Fundraising - Reisverslag uit Bemmel, Nederland van Joelle Rikken - WaarBenJij.nu Fundraising - Reisverslag uit Bemmel, Nederland van Joelle Rikken - WaarBenJij.nu

Fundraising

Door: Joelle Rikken

Blijf op de hoogte en volg Joelle

27 Augustus 2014 | Nederland, Bemmel

Hey,

Hierbij een update op mijn blog. De voorbereidingen van de reis naar Zuid-Afrika zijn al volop bezig. Bij deze voorbereidingen hoort ook het 'fundraising' plan. Hiermee proberen we geld op te halen om in Zuid-Afrika mensen te kunnen helpen of om dingen aan te kunnen schaffen of op te knappen daar. In dit reisverslag zal ik steeds bijwerken wat ik of de groep aan onze fundraising hebben gedaan! Dit reisverslag zal dus altijd bijgewerkt worden over de fundraising activiteiten.

22-8-2014
Albert Heijn Huissen Flessen-Bonnetjes
Anouk Jansen, Lara Derksen en ik hadden al een tijdje het plan om te informeren wat er mogelijk was om geld op te halen bij de flessenautomaat. Daarom zijn Anouk en ik op deze datum naar de Albert Heijn in Huissen gegaan en hebben we gekeken of er al wat gedaan werd voor een bepaalde actie bij de flessenautomaat. Er stond een grote speciale ton vol met flessenbonnetjes voor een goed doel! We hebben toen geïnformeerd bij de klantenservice wat de mogelijkheden voor ons waren en we hebben uitgelegd waar we geld voor op willen halen. We kregen te horen dat we een duidelijke, mooie poster (A4-formaat) moesten maken om op deze grote ton te kunnen doen. Zodra we deze 'poster' af hadden, mochten we terug komen en mocht onze actie voor 2 weken in de Albert Heijn in Huissen staan. Hierbij kunnen mensen die hun flessen inleveren hun flessenbonnetje in deze ton voor ons goed doel doen, waardoor we veel geld kunnen ophalen voor Zuid-Afrika. Elk flessenbonnetje zou kunnen helpen namelijk! Anouk en ik zijn die middag meteen aan de slag gegaan met deze poster en maandag 25-8-2014 zal onze actie bij de Albert Heijn Huissen dan ook ingaan tot maandag 8-9-2014.

Geld inzamelen
Na het succes bij de Albert Heijn, zijn we nog langs een aantal deuren bij een paar bekenden van ons geweest en hebben we hier nog wat opgehaald. Al met al, een geslaagde dag en we zijn benieuwd wat de actie bij de Albert Heijn in Huissen gaat opleveren! Lara Derksen, Anouk Jansen en ik willen dit ook nog in Bemmel bij een supermarkt gaan proberen! We hebben uiteindelijk 100 euro opgehaald bij de Albert Heijn in Huissen. De flessenbonnetjesactie gaat ook in bij de Albert Heijn in Bemmel. Ook heb ik samen met Thomas Bouten en Diederik Hoeve ervoor gezorgd dat dit bij de Jumbo in Bemmel kan, maar deze actie zal dan pas in februari ingaan!

27-8-2014
Vandaag hebben wij onze siliconen armbandjes ontvangen! De armbandjes zijn besteld door Eline en we hebben ze onder de mensen verdeeld. Het zijn siliconen armbandjes die de kleuren hebben van de Zuid-Afrikaanse vlag. Op deze bandjes staat de quote "it always seems impossible until it's done". We vinden ze heel leuk geworden! Deze bandjes willen we verkopen voor €2 per stuk. Dus als je een bandje wilt, laat het mij, of een van de andere weten en dan zorgen wij dat je een armbandje krijgt! (Zie de foto's bij het verslag).

17-12-2014
Kerstconcert OBC Bemmel
Tijdens het kerstconcert op het OBC de Heister te Bemmel zullen wij met een groot deel van de Zuid-Afrika groep eten, drinken en bandjes gaan verkopen voor het goede doel. We hebben hier al verschillende groepen voor gemaakt en ik zal met Annick, Pien, Lieke Roelofs, Niek en Lara het drinken verzorgen. Wij zullen hiervoor geld inzamelen, en hopen hiermee met elkaar zoveel mogelijk geld op te halen voor onze fundraising. Ook zullen wij een woordje gaan doen (een aantal mensen) over waar het geld heen gaat en zullen we de bezoekers van het kerstconcert uitleggen wat wij precies gaan doen en wat we met het geld gaan doen. Wij hopen op een groot succes, maar alle beetjes helpen!

December 2014
Diederik Hoeve, Thomas Bouten en ik hebben ook nog onze eigen fundraisings activiteit gedaan bij de bedrijven van onze ouders onder andere. Wij zijn benieuwd naar de opbrengst hiervan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bemmel

Joelle

Hallo, Ik ben Joëlle Rikken en ik ben 15 jaar. Volgend jaar ga ik naar Zuid-Afrika voor twee weken met een grote groep leerlingen en leraren!

Actief sinds 30 Juni 2014
Verslag gelezen: 355
Totaal aantal bezoekers 4922

Voorgaande reizen:

21 Februari 2015 - 08 Maart 2015

Zuid-Afrika

Landen bezocht: